Status:
Død
Scan Tor (US) (Varmblods traver)
US-EB 811
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1986
- Kjønn: Vallak
- Eier: Mari Therese Danielsen, LILAND
- Oppdretter: U.S.A., c/o Det Norske Travselskap, OSLO
- Starter: 103
- 1. plass: 9
- 2. plass: 2
- 3. plass: 8
- Plassering: 39
- Volte: (8)17,7K
- Auto: (6)16,8aK
- Premier: kr 198 850
Karriere
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | STR | - | 0 | 0 | |||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/2140 | 3 | 3 | STR | - | 0 | 0 | |||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/1640 | 3 | 3 | 21,1 | 0 | 0118 | 0 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 08 | 8/2140 | 8 | 8 | 22,7 | 0 | 0614 | 0 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 05 | 4/1640 | 4 | 4 | 18,6 | 0 | 0495 | 0 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/1640 | 10 | 10 | 18,9a | 0 | 0106 | 0 | 0 | ||||||
Jan Roar Aune (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/1640 | 8 | 8 | 18,5 | 5 | 0096 | 1000 | 1 000 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 04 | 13/1660 | 13 | 13 | 18,5 | 7 | 0354 | 1000 | 1 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Leangen Travbane | 06 | 2/2140 | 2 | 2 | 20,8a | 0 | 0078 | 500 | 500 | ||||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 06 | 5/1640 | 5 | 5 | 17,8 | 1 | 0088 | 6000 | 6 000 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 04 | 9/1640 | 9 | 9 | 21,3 | 0 | 0535 | 0 | 0 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/2140 | 2 | 2 | 19,8a | 0 | 0103 | 0 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Biri Travbane | 06 | 6/2100 | 6 | 6 | 18,3a | 0 | 0397 | 0 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 08 | 7/1640 | 7 | 7 | 21,4ag | 0 | G | 0171 | 0 | 0 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 17,7 | 3 | 0113 | 2000 | 2 000 |
Viser 1 til 15 av totalt 109 rader
Stamtavle
Utstilling
Årstall | Sted | Klasse | Resultat | Kvalitet | Detaljer |
---|